Gjatë qëndrimit të tij në Kroaci, Keller ka dhënë këshilla që të punohet mbi motivacionin. Shkollat e sotme nuk dinë si ti motivojnë fëmijët. Në vend të kësaj, ata i frikësojnë dhe u thonë që nuk janë mjaft të mirë. Prindërit me të cilët Keller punon anë të ngjashëm, pa marrë parasysh se në cilin shtet jetojnë.
"Më i madh është dallimi ndërmjet atyre njerëzve dhe prindërve të tij të vjetër sesa ndërmjet prindërvetë sotëm. Në këtë epokë të globalizimiz kudo shoh tip të ngjashëm të individualizmit. Mënyra perëndimore e të menduarit po merr hovin", thotë ai.
Në aspketin arsimor, kjo do të thotë që përbërja arsimore është e përgjithshme pothaujse kudo dhe përshin përgatitjen e fëmijëve për testin e ardhshëm, por jo edhe për jetën. U bëhet shumë shtypje fëmijëve që të kenë nota të mira dhe të kenë suskes, por nuk do të thotë që pregatitja për jetë është ti kesh notat e mira në të gjitha lëndët në shkollë.
Numrat e vrasin motivacionin
Keller thekson që nëse fëmija nuk tregon sukses në testime, çdo test i ri për të paraqet vetëm stres, ndërsa mesazhi që e pranon në fund është që ai nuk është mjaft i mençur.
"Fëmija që testohet shpesh dhe nuk arrin rezultate të mira, e humb vetëbesimin", thotë Keller.
Ky është një problem shumë më i madh se notat e këqia, sipas tij. Në shkolla nuk ka qasje individuale, individët që nuk përshtate në sistem trajtohen pothuajse sikur pengesë.
Më së keqi është kur fëmija i cili kritikohet në shkollë, e pret një gjë e njejtë në shtëpi. FËmijët që në shkollë nuk kanë qenë të mirë, por janë bërë të suksesshëm dhe të kënaqur janë fëmijë që prindërit i kanë mbështetur, sipas Kellerit.
"Më i madh është dallimi ndërmjet atyre njerëzve dhe prindërve të tij të vjetër sesa ndërmjet prindërvetë sotëm. Në këtë epokë të globalizimiz kudo shoh tip të ngjashëm të individualizmit. Mënyra perëndimore e të menduarit po merr hovin", thotë ai.
Në aspketin arsimor, kjo do të thotë që përbërja arsimore është e përgjithshme pothaujse kudo dhe përshin përgatitjen e fëmijëve për testin e ardhshëm, por jo edhe për jetën. U bëhet shumë shtypje fëmijëve që të kenë nota të mira dhe të kenë suskes, por nuk do të thotë që pregatitja për jetë është ti kesh notat e mira në të gjitha lëndët në shkollë.
Numrat e vrasin motivacionin
Keller thekson që nëse fëmija nuk tregon sukses në testime, çdo test i ri për të paraqet vetëm stres, ndërsa mesazhi që e pranon në fund është që ai nuk është mjaft i mençur.
"Fëmija që testohet shpesh dhe nuk arrin rezultate të mira, e humb vetëbesimin", thotë Keller.
Ky është një problem shumë më i madh se notat e këqia, sipas tij. Në shkolla nuk ka qasje individuale, individët që nuk përshtate në sistem trajtohen pothuajse sikur pengesë.
Më së keqi është kur fëmija i cili kritikohet në shkollë, e pret një gjë e njejtë në shtëpi. FËmijët që në shkollë nuk kanë qenë të mirë, por janë bërë të suksesshëm dhe të kënaqur janë fëmijë që prindërit i kanë mbështetur, sipas Kellerit.
0 comments:
Post a Comment