LINJAT DHE NËNLINJAT
PËRSHKRIMI I LINJËS DHE OBJEKTIVAT
Linja 1: Numri dhe veprimet me numra
Përshkrimi i linjës: Bashkimi i dy bashkësive, numri i elementeve të bashkimit; veprimet me
fuqitë me eksponentë irracionalë; logaritmimi i një shprehjeje, ndërrimi i
bazës së logaritmimit.
Objektivat
Nënlinjat
|
Objektivat
|
Bashkësitë numerike dhe veprimet me numra
|
Nxënësi të jetë i aftë:
- të gjejë numrin e elementeve të bashkimit
të dy
bashkësive;
- të llogaritë fuqitë me eksponentë
irracionalë;
- të zbatojë vetitë e logaritmeve;
- të ndërrojë bazën e logaritmeve.
|
Përshkrimi i linjës: Zgjidhja e ekuacioneve dhe inekuacioneve që përmbajnë vlerën absolute;
zgjidhja grafike e ekuacioneve dhe inekuacioneve të fuqisë së parë me dy
ndryshore; zgjidhja grafike e sistemeve të inekuacioneve të fuqisë së parë me
dy ndryshore; kuptimi për numrin kompleks, trajta algjebrike; veprime me numra
kompleksë, veti të veprimeve; paraqitja gjeometrike e numrit kompleks; trajta
trigonometrike e numrit kompleks; formula e Muavrit; kuptimi i matricës katrore
të rendit të dytë dhe të tretë, veprime me to (mbledhje, shumëzimi i matricës me
një numër, shumëzimi i dy matricave katrore të rendit të dytë); përcaktori i
një matrice katrore të rendit të dytë ose të tretë.
Objektivat
Nënlinjat
|
Objektivat
|
Zgjidhja e ekuacioneve, inekuacioneve,
sistemeve
|
Nxënësi të jetë i aftë:
-
të zgjidhë ekuacione dhe
inekuacione që përmbajnë vlerë absolute;
-
të zgjidhë grafikisht
inekuacione të fuqisë së parë me dy ndryshore;
- të zgjidhë grafikisht sistemet e
inekuacioneve të
fuqisë së parë me dy
ndryshore.
|
Numri kompleks
|
Nxënësi të jetë i aftë:
-
të kryejë veprime me numrat kompleksë;
-
të gjejë modulin dhe argumentin e një numri kompleks;
-
të paraqesë një numër kompleks në trajtat e tij
algjebrike dhe trigonometrike;
-
të
përdorë formulën e Muavrit për të llogaritur fuqinë e një numri kompleks.
|
Matricat dhe përcaktorët
|
Nxënësi të jetë i aftë:
-
të
dallojë matricat katrore të rendit të dytë dhe të rendit të tretë, si dhe
elementet kryesore;
-
të
kryejë veprime me matrica (mbledhje, shumëzim të matricës me një numër dhe
shumëzimi i dy matricave katrore të rendit të dytë);
- të njehsojë përcaktorin e një matrice
katrore të
rendit të dytë dhe të tretë.
|
.
Linja 3: Matja
Përshkrimi i linjës: Këndi ndërmjet dy vektorëve; formulat për sin(α±β) cos(α±β); identitete të
thjeshta trigonometrike.
Objektivat
Nënlinjat
|
Objektivat
|
Matja
|
Nxënësi të jetë i aftë:
-
të
gjejë këndin ndërmjet dy vektorëve të dhënë;
-
të
zbatojë formulat për sin(α±β) cos(α±β);
|
LINJA 4: GJEOMETRIA
Përshkrimi i linjës: Ngjashmëria e shumëkëndëshave; koordinatat e pikës në plan dhe në hapësirë;
koordinatat e vektorit në drejtëz, plan dhe hapësirë; prodhimi numerik i dy
vektorëve në hapësirë; prodhimi vektorial i dy vektorëve në hapësirë; prodhimi
vektorial në koordinata; kushtet që dy vektorë në plan ose në hapësirë të jenë:
bashkëvijorë, pingulë; ekuacioni i planit që kalon nga një pikë e dhënë dhe
pingul me një vektor të dhënë; kushti i pingultisë dhe paralelizmit të dy
planeve; ekuacioni i planit që kalon nëpër tri pika; largesa e një pike nga një
plan në hapësirë; ekuacioni kanonik i një drejtëze në hapësirë; kushtet e
paralelizmit dhe pingultisë së drejtëzës me planin; vetia e prerjes së
piramidës (konit) me një plan paralel me bazën.
Objektivat
Nënlinjat
|
Objektivat
|
Gjeometria në plan
|
Nxënësi të jetë i aftë:
-
të
zbatojë në situata problemore ngjashmërinë e shumëkëndëshave.
|
Gjeometria në hapësirë
|
Nxënësi të jetë i aftë:
-
të
përcaktojë koordinatat e pikës në hapësirë;
-
të
përcaktojë koordinatat e vektorit në hapësirë;
-
të
gjejë prodhimin numerik të vektorëve në hapësirë;
-
të
gjejë prodhimin vektorial të vektorëve në hapësirë;
-
të
zbatojë vetitë e prodhimit vektorial të vektorëve;
-
të
dallojë nëse dy vektorë janë pingulë ose bashkëvijorë;
-
të
shkruajë ekuacionin e planit që kalon nga një pikë e dhënë dhe pingul me një
vektor të dhënë;
-
të
shkruajë ekuacionin e planit që kalon nëpër tri pika;
-
të
njehsojë largesën e një pike nga një plan në hapësirë;
-
të
shkruajë ekuacionin kanonik të drejtëzës në hapësirë;
-
të
zbatojë në problema vetinë e prerjes së një piramide (koni) me një plan
paralel me bazën.
|
LINJA 5: FUNKSIONI
Përshkrimi i linjës: Bashkësia e vlerave të
funksionit, vlera më e madhe dhe më e vogël e funksionit, monotonia e
funksionit; vargu numerik, monotonia e vargut; progresioni gjeometrik zbritës i
pafundmë, formula për gjetjen e shumës së kufizave të tij; funksioni bijektiv;
funksioni i anasjellë.
Objektivat
Nënlinjat
|
Objektivat
|
Kuptimi dhe paraqitja e funksionit
|
Nxënësi të jetë i aftë:
-
të
përdorë kuptimin e funksionit bijektiv në raste të thjeshta;
-
të
gjejë, në një rast të dhënë, të anasjellin e një funksioni objektiv;
-
të
gjejë bashkësinë e vlerave të funksionit dhe ekstremumet;
-
të
dallojë progresionin gjeometrik zbritës të pafundmë;
-
të
zbatojë formulën për shumën e kufizave të progresionit të pafundmë zbritës;
-
të studiojë monotoninë e një vargu të dhënë në
mënyra të ndryshme.
|
Funksioni dhe limiti
|
Nxënësi të jetë i aftë:
-
të gjejë limitin e një vargu, duke përdorur
pohimet për limitin e funksionit.
|
LINJA 6: NJEHSIMI DIFERENCIAL DHE INTEGRAL
Përshkrimi i linjës: Variacioni i funksionit
racional, irracional, logaritmik, eksponencial.
Objektivat
Nënlinjat
|
Objektivat
|
Njehsimi diferencial dhe
integral
|
Nxënësi të jetë i aftë:
-
të studiojë, në raste të thjeshta, variacionin
e funksionit racional, irracional, logaritmik, eksponencial.
|
LINJA 7: STATISTIKË, PROBABILITET DHE KOMBINATORIKË
Përshkrimi i linjës: Regresi linear dhe korrelacioni (raste të thjeshta); koeficienti i
korrelacionit (raste të thjeshta); bashkimi i dy ngjarjeve; probabiliteti i
bashkimit të dy ngjarjeve.
Objektivat
Nënlinjat
|
Objektivat
|
Statistikë
|
Nxënësi të jetë i aftë:
-
të
përcaktojë regresin e thjeshtë linear në raste të thjeshta dhe të gjejë
koeficientin e korrelacionit.
|
Probabilitet
|
Nxënësi të jetë i aftë:
-
të
zbatojë, në situata konkrete, formulën për probabilitetin e bashkimit të dy
ngjarjeve.
|
4. Tabela e peshave në përqindje sipas linjave
Nr.
|
Linjat
|
Përqindjet
|
1
|
Numri dhe veprimet me numra
|
6%
|
2
|
Matja
|
10%
|
3
|
Algjebra
|
10%
|
4
|
Funksioni
|
15%
|
5
|
Gjeometria
|
25%
|
6
|
Njehsimi diferencial e integral
|
20%
|
7
|
Statistikë, probabilitet dhe kombinatorikë
|
14%
|
Totali
|
100%
|
0 comments:
Post a Comment