PSE NJERËZIT MË TË MENÇUR I BËJNË GABIMET MË TË KOTA?

Njerëzit më inteligjent dhe liderët më të mirë ndonjëherë bëjnë gabime që të tjerët nuk i bëjnë. Kjo është tepër për të cilën shkencëtarët biseduan javën e kaluar. Ja se çfarë kanë për të thënë.

"Është shumë mirë të jesh i mençur. Njerëzit inteligjent fitojnë më tepër para dhe arrijnë pasuri më të madhe, ekziston edhe teori që thotë se ata jetojnë më gjatë. Por, është edhe ana tjetër e përrallës. Njerëzit inteligjent i ndjek reputacioni që bëjnë gabime të kota, sidomos në situata kur njeriu duhet të shërbehet me arsyen e shëndoshë", thotë Travis Bredberi, drejtor i kompanisë "TalentSmart".

Shkencëtarët ndoshta më në fund kanë spjegim për këtë. Njerëzit inteligjent kanë tendencë të thonë diçka para se të mendojnë mirë, ndërsa hulumtimi tregon që të menduarit racional dhe inteligjenca nuk shkojnë sëbashku.



Dy universitete zbuluan që njerëzit e mençur japin përgjigje të gabuar sepse bëjnë më tepër gabime mendore gjatë zgjidhjes së problemeve.

Njerëzit e mençur bëjnë gabime të kota për shkak të ashtuquajturave pika të verbëra në përdorimin e logjikës. Këto pika paraqiten sepse njerëzit e mençur kanë tendencën të jenë mjaft të sigurtë në veten sepse besojnë që gjithmonë kanë të drejtë dhe nuk vënë re kur përgjigjen gabimisht duke shpejtuar.

Këto janë arsyet kryesore

1. Kanë vetëbesim të tepërt
2. Ndjejnë nevojën të kenë gjithmonë të drejtë
3. Vështirë pranojnë mendimin e tjetrit
4. U bëjnë shumë shtypje njerëzve tjerë.
Share:

0 comments:

Post a Comment

---
provimetematures@gmail.com
Powered by Blogger.

Popular Posts