UNIVERSITETET MË TË MIRA EUROPIANE

Sipas listës më të re për universitetet më të mira në Evropë, ndër 200 universitetet më të mira nuk gjendet asnjë institucion i lartë nga Ballkani.

Sipas listës së universiteteve më të mira në Evropë, pozitën udhëheqëse e mban Universiteti i Oksfordit, pastaj vijojnë Kembrixh, Kolexhi Imperial në Londër, Universiteti elektroteknik në Cyrih dhe Kolexhi universitar në Londër.

Universitetet britanike janë më të mirët

Ndër njëqind universitetet më të mira në Evropë gjenden institucione nga Britania e Madhe, Suedia, Gjermania, Zvicra, Belgjika, Holanda, Franca, Finlanda, Danimarka, Italia, Norvegjia, Austria, Spanja, Irlanda, Rusia dhe Luksemburgu.

Më së shumti universitete në këtë listë ka Britania e Madhe, 46, që paraqet pothuajse 25% nga numri i përgjithshëm. Pas Britanisë së Madhe, Gjermania ka më së shumti universitete në listë, 36.

Share:

0 comments:

Post a Comment

---
provimetematures@gmail.com
Powered by Blogger.

Popular Posts